Jenny L Mijn partner is 22 november overleden aan gevolgen van melanoom. En daarvan weer een hersentumor. Hij was 50 jaar.
afbeelding van Jenny L
Licht bewolkt
Jenny L Mijn partner is 22 november overleden aan gevolgen van melanoom. En daarvan weer een hersentumor. Hij was 50 jaar.

Verlies van me partner 22 november 2019

Goedemiddag. 

22 november is me partner overleden.

Het begon 3 jaar geleden met een moedervlek op zijn rug. Melanoom ..na huisarts bezoek gelijk naar het zkh gestuurd. Smid gelijk geopereerd 11 mm dikte  en volgende dag de uitslag. Kwaadaardige tumor. Je  wereld stort in. Scans wezen uit dat er 7 uitzaaiingen zaten in zijn lichaam . Met immunotherapie 4 sterke behandelingen was ie schoon. Blij dat we waren . Ctscan bleven om de 3 mnd. Toen  het  jaar  daarop kwam ie naar huis met hoofdpijn

Paar dagen op bed gelegen . Dachten we aan migraine . Helaas zat er 5 cm tumor in zijn hoofd. Werd geopereerd en tumor  verwijderd . Na 3 x bestralingen . Ging het zo goed dat ie na 6 weken weer ging werken.  MRI en ctscans  kreeg ie om de 3 mnd. Vorig jaar  juni bleek dat littekenweefsel vd tumor gegroeid was en moest worden verwijderd . Begin augustus was de operatie.  Voor de operatie doen ze mri om  plek te bepalen. Helaas zagen ze kwaadaardige tumor cellen in zijn hersenvlies en hersenvocht.  Hij werd wel geopereerd maar na 3 weken zkh mocht ie naar huis.   Is erg verward geraakt . Hospiceteam kwam hem verzorgen de eerste paar weken totdat hij alles zelf weer kon  en hij kreeg mektovi  en braftovi zou moeten remmen. Maar begin  november werd  mri gemaakt  en de combi had zijn werking niet gedaan. Week later na het horen . Ik was even 15 min weg met hond wandelen . Vond ik hem in de badkamer.  Aan zijn  gezicht tezien geen pijn geleden. Had ie ook niet . Was alleen  erg verward maar kreeg dexamethson . Ging er goed van eten gelukkig.  Sinds augustus  hebben we geen goed gesprek meer kunnen voeren .  Zelf beslissingen moeten nemen etc was erg pittig .  Heb zelf veel geregeld  maar gelukkig heeft ie zelf de foto en muziek uitgezocht 1 week voor overlijden. Al snapte hij niet waarom het moest.

Na veel geregel heeft ie een mooi afscheid gehad .  Erg druk dat veel indruk heeft gemaakt.

Maar de decembermaand waar ik zelf jarig ben en feestdagen en oud en  nieuw waren verdrietige dagen.

Nu komt het er allemaal uit.

Vooral savonds en snachts.

Ik slaap slecht of beter gezegd  helemaal niet na zijn dood .

Ben erg  down  en verdrietig en liefs wil ik bij hem zijn. Geen eetlust meer. Gelukkig heb ik me  hond nog die komt troosten.

Hoe doen andere dat savonds en snachts?

Ik ben constant wakker en huilen .

Overdag heb ik ook geen slaap.

Kan ook moeilijk alleen zijn vooral snachts.

Groetjes Jenny. 

Hartjes 0

Er zijn 16 reacties op dit bericht

Tessa Sinds 16 maart 2019 ben ik weduwe. Fijn om wat ervaringen met anderen te delen.
afbeelding van Tessa
Licht bewolkt
Tessa Sinds 16 maart 2019 ben ik weduwe. Fijn om wat ervaringen met anderen te delen.

Dag Jenny

Wat herkenbaar allemaal mijn man is in maart overleden geen kanker maar hartfalelen. Gelukkig tot de laatste dag goed aanspreekbaar geweest.

Ook ik kon niet slapen en ben van verdriet 18 kg. Afgevallen en eet toch goed.

Het verdriet is nog steeds vreselijk alleen naar bed opstaan eten ja alles blijft zo moeilijk!! Hoop vis deze site wat met lotgenoten te kunnen delen want als je het niet meegemaakt hebt kun je het niet voorstellen hoe moeilijk het is.

Wens je heel veel kracht en troost.

Loves 0
Ricardo 11 september 2018 overleed mijn lieve vrouw als gevolg van de ziektie van kahler. 3 maart is ze 50 geworden. Zo oneerlijk!
afbeelding van Ricardo
Bewolkt
Ricardo 11 september 2018 overleed mijn lieve vrouw als gevolg van de ziektie van kahler. 3 maart is ze 50 geworden. Zo oneerlijk!

Beste jenny,

Gecondoleerd nog met het verlies.

pfff wat een verhaal. Het is zo oneerlijk om op zo’n leeftijd heen te gaan. 

Ik heb 1 week thuis gezeten en dacht dat wordt hem niet. Aansluitend ben ik gaan werken. Maakte bewust lange dagen om maar niet thuis te zijn. Slapen ging dus goed. Was gewoon moe. Heb ook periode gehad dat ik 2 uurtjes in een nacht maakt en dat alles door mijn hoofd spookte. De dalen worden dieper, maar heb nu ook wel aardige periodes. De weekenden blijven een drama.

De acceptatie is er wel, maar het gemis is zo intens. Heb rouw behoorlijk onderschat....

gr ricardo

Loves 0
afbeelding van Jenny L
Licht bewolkt
Tessa schreef op Zondag 19 januari 2020 19:06
Dag Jenny

Wat herkenbaar allemaal mijn man is in maart overleden geen kanker maar hartfalelen. Gelukkig tot de laatste dag goed aanspreekbaar geweest.

Ook ik kon niet slapen en ben van verdriet 18 kg. Afgevallen en eet toch goed.

Het verdriet is nog steeds vreselijk alleen naar bed opstaan eten ja alles blijft zo moeilijk!! Hoop vis deze site wat met lotgenoten te kunnen delen want als je het niet meegemaakt hebt kun je het niet voorstellen hoe moeilijk het is.

Wens je heel veel kracht en troost.

Hi Tessa 

Ik ben idd blij dat Ik me heb aangemeld bij dit forum.

Mensen zeggen idd je gaat zo goed om met dit verlies.

Met het geregel etc.

Maar weten niet dat het moeilijk is als Ik in bad moet waar ik hem naast heb gevonden.

Heb sinds augustus moeilijk kunnen praten met hem om dat hij steeds verwarder werd.

Dat was best pittig allemaal.

En dat ik al moeilijk sliep toen ie nog leefde maar ik nu helemaal niet kan slapen.

Ben ook 9 kilo afgevallen .

Vind moeilijk om alleen avondeten te eten.

Heb wel Veel vriendinnen  die appen en langskomen maar  hoe ik me echt voel kunnen ze idd niet weten als ze het niet mee hebben gemaakt.

Bedankt voor je berichtje 

Groetjes Jenny 

Loves 0
afbeelding van Jenny L
Licht bewolkt
Ricardo schreef op Zondag 19 januari 2020 19:14
Beste jenny,

Gecondoleerd nog met het verlies.

pfff wat een verhaal. Het is zo oneerlijk om op zo’n leeftijd heen te gaan. 

Ik heb 1 week thuis gezeten en dacht dat wordt hem niet. Aansluitend ben ik gaan werken. Maakte bewust lange dagen om maar niet thuis te zijn. Slapen ging dus goed. Was gewoon moe. Heb ook periode gehad dat ik 2 uurtjes in een nacht maakt en dat alles door mijn hoofd spookte. De dalen worden dieper, maar heb nu ook wel aardige periodes. De weekenden blijven een drama.

De acceptatie is er wel, maar het gemis is zo intens. Heb rouw behoorlijk onderschat....

gr ricardo

Hi Ricardo 

Bedankt voor je berichtje.

Probleem is hij was zzper en ik een aantal jaar al thuis was.

Nu zal ik wat moeten gaan zoeken en zal ik zeker gaan  doen. 

Want nu hele dagen thuis te blijven vind ik nu ook niet meer leuk.

Ik sliep al slecht en was van smorg tot savonds aan het zorgen voor hem.

Tot ik zelf zo moe was Dat ik eerder ging slapen en in slaap viel.

Werd wakker rond half 12 snachts .

Keek  naast me was leeg.

Beneden bed Was leeg.

Schoenen waren weg.

Boven sleutel gepakt en aangekleed eenmaal buiten doe  ik de carpoortdeur open staat ie op het plein in de regen wel met jas aan.

Hoelang ie daar stond geen idee 

Ben al blij dat ie niet is gaan  lopen ergens naar toe.

Volgende dag wist ie niks meer ervan.

Maar sindsdien slaap ik slecht en helemaal niet meer ook nu hij is overleden slaap ik niet meer. 

Misschien moet ik toch maar naar de huisarts Maar om nu te beginnen met slaaptabl vind ik ook nogal wat.

Iedereen zegt je praat er goed over en regelt alles goed 

Maar de klap zal nog wel komen 

Heb nog vaak me dipjes met huilbuien.

Groetjes Jenny 

Loves 0
Waterval Alles is kapot.
afbeelding van Waterval
Licht bewolkt
Waterval Alles is kapot.

Gecondoleerd je groot verlies.

allemaal heel herkenbaar, ik slaap nog steeds op de bank. Ik was 24- 7 samen, wakker worden is een hel en de avonden zijn

bepaald niet leuk en geen honger meer, en als ik dan wat eet moet het lekker zijn, maar dat is ook waar mijn vrouw

van hield, en dat geeft weer een schuld gevoel. Heel naar. Maar mijn 2 katers zijn ineens erg lief en mijn zoon heeft mij ook

nodig, dus moet doorgaan.

Je moet zeker wat gaan doen, ga ik ook doen, thuisblijfen is geen optie.

Ik wens je heel veel kracht en warmte toe.

En, ja alleen diegene die dit hebben meegemaakt weten wat het is.

Maar ik denk dat je het wel gaat lukken, je maakt een gezond en normaal rouw process door, als normaal al van toepassing

is.   Groetjes, Waterval.

Loves 0
afbeelding van Jenny L
Licht bewolkt
Waterval schreef op Zondag 19 januari 2020 22:48
Gecondoleerd je groot verlies.

allemaal heel herkenbaar, ik slaap nog steeds op de bank. Ik was 24- 7 samen, wakker worden is een hel en de avonden zijn

bepaald niet leuk en geen honger meer, en als ik dan wat eet moet het lekker zijn, maar dat is ook waar mijn vrouw

van hield, en dat geeft weer een schuld gevoel. Heel naar. Maar mijn 2 katers zijn ineens erg lief en mijn zoon heeft mij ook

nodig, dus moet doorgaan.

Je moet zeker wat gaan doen, ga ik ook doen, thuisblijfen is geen optie.

Ik wens je heel veel kracht en warmte toe.

En, ja alleen diegene die dit hebben meegemaakt weten wat het is.

Maar ik denk dat je het wel gaat lukken, je maakt een gezond en normaal rouw process door, als normaal al van toepassing

is.   Groetjes, Waterval.

Dank je voor je berichtje Waterval .

Is idd niet niks wat we allemaal door maken.

2017 zijn moeder 2018 zijn vader 2019 hij zelf 

Heftige jaren allemaal.

En allemaal door die verschrikkelijke ziekte ...

Nee thuis zitten ga ik zeker niet doen.

Overdag gaat het wel heb wel momentjes maar  idd avondeten en de avond en snachts is een verschrikking.

Hoop echt dat het gauw overgaat.

Bedoel dat ik een keer kan  slapen.

10 febr zouden we 30 jaar samen zijn geweest .

Die datum komt steeds dichterbij en die gedachten wordt ik alleen maar verdrietiger 

Groetjes Jenny 

Loves 0
Waterval Alles is kapot.
afbeelding van Waterval
Licht bewolkt
Waterval Alles is kapot.

Dank je voor je berichtje, Jenny.

Wat een verhaal, wat zwaar. Koken doe ik ook niet meer is gewoon magnetron. Mijn zoon 17 woont niet meer thuis, dus daar hoeft het niet voor.  Ja de komende maand zal wel naar voor je worden, ik hoop dat je wat steun uit je omgeving zal vinden.  Voor mij zijn de avonden een hel zo lang en alleen, geen samen meer niet meer samen lucht gitaar spelen, geen diepe gedachten meer delen en gevoelens.

Ik hoop dat je toch een keer wat slaap krijgt, heb je wel een keer nodig.

Veel sterkte, en je mag altijd een bericht sturen, Groet en veel warmte Waterval.

Loves 0
afbeelding van Jenny L
Licht bewolkt

Hi waterval 

Ja dat heb ik ook ..

Hij had ..harde muziek op zijn crematie ..die we een week voor overlijden hadden uitgezocht. 

Al snapte hij niet waarom ..want hij was zo verward en dat was erg moeilijk ..

We konden al moeilijk praten want hij vergat alles ... daar heb ik best moeite mee. 

Pearl jam en acdc   en coldplay etc die komen regelmatig voorbij op de radio zijn crematie liedjes dan begin ik weer......

Hij had nog 6 a 8 weken zeiden ze niet wetende dat week later al voorbij zou zijn en ik hem in de badkamer zou vinden na het uitlaten vd hond .

Was nog geen 15 min weg....

Ook vh weekend lekker weer anders hadden we de auto gepakt en naar Zeeland gereden dagje strand ...helaas ...

Of nu komt f1 seizoen weer daar kijken we altijd naar of vroeger gingen we zelf kijken.

Dat zal pittig zijn vrees ik ...

En zo komen er steeds van die momenten  zal idd bij jou precies hetzelfde zijn.. 

Gelukkig heb je je  zoon nog.

Wij hebben zelf geen kinderen wel  een hond die nu constant achter me aanloopt.

Groetjes Jenny 

Loves 0
Waterval Alles is kapot.
afbeelding van Waterval
Licht bewolkt
Waterval Alles is kapot.
Jenny L schreef op Maandag 20 januari 2020 15:30
Hi waterval 

Ja dat heb ik ook ..

Hij had ..harde muziek op zijn crematie ..die we een week voor overlijden hadden uitgezocht. 

We konden al moeilijk praten want hij vergat alles ... daar heb ik best moeite mee. 

Pearl jam en acdc   en coldplay etc die komen regelmatig voorbij op de radio zijn crematie liedjes dan begin ik weer......

Hij had nog 6 a 8 weken zeiden ze niet wetende dat week later al voorbij zou zijn en ik hem in de badkamer zou vinden na het uitlaten vd hond .

Ook vh weekend lekker weer anders hadden we de auto gepakt en naar Zeeland gereden dagje strand ...helaas ...

Of nu komt f1 seizoen weer daar kijken we altijd naar of vroeger gingen we zelf kijken.

En zo komen er steeds van die momenten  zal idd bij jou precies hetzelfde zijn.. 

Groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Wat is,  nu komt f1 seizoen weer daar kijken we altijd naar of vroeger gingen we zelf kijken.?

Bij ons stond arrow classic rock altijd aan maar dat is alweeken niet meer zo gaat niet, blijf er anders in.

Wel vaak Motorhead, even los en dan weer huilen, moet wel.

Ik kon de laatse weken ook niet goed praten met mijn vrouw, ze was heel erg zwak en kon nauwelijks praten, heel naar.

Was er wel bij op de IC toen zij besloot om de stekker er uit te halen en de slaap medicatie in te nemen, maar praten en echt afscheid kunnen nemen was er niet bij, Heel jammer, zeker nu ik dit zo schriijf en hop daar gaan we weer.

ik stop nu even. veel sterkte, Waterval.

Loves 0
afbeelding van Jenny L
Licht bewolkt
Waterval schreef op Maandag 20 januari 2020 16:12
Jenny L schreef op Maandag 20 januari 2020 15:30
Hi waterval 

Ja dat heb ik ook ..

Groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Wat is,  nu komt f1 seizoen weer daar kijken we altijd naar of vroeger gingen we zelf kijken.?

Bij ons stond arrow classic rock altijd aan maar dat is alweeken niet meer zo gaat niet, blijf er anders in.

Wel vaak Motorhead, even los en dan weer huilen, moet wel.

Ik kon de laatse weken ook niet goed praten met mijn vrouw, ze was heel erg zwak en kon nauwelijks praten, heel naar.

Was er wel bij op de IC toen zij besloot om de stekker er uit te halen en de slaap medicatie in te nemen, maar praten en echt afscheid kunnen nemen was er niet bij, Heel jammer, zeker nu ik dit zo schriijf en hop daar gaan we weer.

ik stop nu even. veel sterkte, Waterval.

Hi .

Ooh Sorry  waterval .

Wil Je niet verdrietig maken. 

...knuffel van mij ...

Formule 1 ..f1 ....dat begint begin maart weer.

Hij keek sinds augustus wel mee maar snapte niet waarom Max eraf lag of als max had gewonnen.

Zo verward was ie ...

Wat kijken dan ook niet meer zo is als vroeger..

Ja Arrow classic  of Veronica top 1000 staat hierop.

Dus je begrijpt dat vaak de liedjes voorbij komen.

Wat heftig wat je heb meegemaakt met je vrouw...pfffff zeg ..

Ben wel blij dat ik hier op het forum kan ....praten ...erover  met je.

Groetjes Jenny 

Loves 0

Pagina's