Ricardo 11 september 2018 overleed mijn lieve vrouw als gevolg van de ziektie van kahler. 3 maart is ze 50 geworden. Zo oneerlijk!
afbeelding van Ricardo
Storm
Ricardo 11 september 2018 overleed mijn lieve vrouw als gevolg van de ziektie van kahler. 3 maart is ze 50 geworden. Zo oneerlijk!

365 dagen

Vandaag om 1520 is het 1 jaar geleden.

heb het gevoel dat ik 1 jaar in “overlevingsmodus” heb gestaan.

hoe nu verder????

Hartjes 1

Er zijn 6 reacties op dit bericht

Wie Troost Mij Forumbeheerder
afbeelding van Wie Troost Mij
Zonnig
Wie Troost Mij Forumbeheerder

Veel sterkte vandaag, Ricardo. 

Het is inderdaad overleven. Alles is veranderd, je hebt een leven voor het overlijden van je vrouw en een nieuw, heel ander leven erna. Emotioneel

Mark
Wie Troost Mij

Loves 0

Ricardo veel sterkte vandaag. Er zijn van die dagen díe je liever overslaat  

Loves 0
Sanne15@ 4 weken terug mijn man verloren na een intensieve ziekte
afbeelding van Sanne15@
Bewolkt
Sanne15@ 4 weken terug mijn man verloren na een intensieve ziekte

Heel veel sterkte vandaag ricardo

Loves 0
MarianneM 13 maart 2018, volslagen onverwachts sterft mijn lieve, vrolijke, sportieve Wim. 14 maart mijn verjaardag, 15 maart sterft poes Willem....
afbeelding van MarianneM
MarianneM 13 maart 2018, volslagen onverwachts sterft mijn lieve, vrolijke, sportieve Wim. 14 maart mijn verjaardag, 15 maart sterft poes Willem....

“Everything”

lieve Ricardo,

Ik heb nooit kunnen vermoeden hoe enorm groot “everything” is.....

Nog steeds, bijna iedere dag,  ben ik wéér iets verloren, kwijt, althans dat realiseer ik me dan....en dat “alleen maar” door die ene verschrikkelijke, grote, plotselinge gebeurtenis: de dood van Wim....

Het leven is gestopt....voor hem fysiek, voor mij mentaal.... en dat is dus die overlevingsstand.....

Ik wens jou en de andere lotgenoten én mezelf kracht ....Het is niet gering!

liefs, Marianne

Loves 1
Martien mijn allerliefste Marina is op 25 juni 2016 gestorven. Zij was,is,en blijft mijn grootste geluk. Mijn parel.
afbeelding van Martien
Martien mijn allerliefste Marina is op 25 juni 2016 gestorven. Zij was,is,en blijft mijn grootste geluk. Mijn parel.

Beste Ricardo,

Ik kan mij goed voorstellen welk verdriet en intense pijn jou beroeren door het verlies en oneindig moeten missen van je Allerliefste

Geen enkele pijn is zo tergend,diep grievend,eindeloos,steeds weer opnieuw,soms geheel vernietigend,omwille van het verlies van jouw Allerliefste,altijd voor eeuwig zonder haar te moeten zijn,nooit meer haar lieve lach,haar warme en zorgende aanwezigheid,t meest vertrouwde altijd naast je,onophoudelijke stimulans en onvoorwaardelijke liefde

T delen van pure liefde en zorg voor elkaar;de drang en t verlangen van ieder mens op aarde

Daar afgescheiden van te worden,door de dood van hen die je t meeste liefhebt en bewonderd,wordt je t grootste geluksbeleving en het daarin gestelde vertrouwen ontnomen.

Alles is anders;en nooit meer zo lieflijk als t was,vind ik

Ja.verdergaan.mijn God.t is zo een gemakkelijk uitgesproken cliche

Er is NOOIT een alternatief voor je Allerliefste

dat is dan natuurlijk mijn gevoel

Maar ik hoop beste Ricardo dat je een weg zult vinden;gesteund door de liefde en verbondenheid met jouw Allerliefste;hieruit kracht en troost te vinden,dit grote verlies te kunnen dragen

Troost en kracht

martien mols

Loves 1
afbeelding van Ricardo
Storm

Dank jullie wel

Loves 0